porreros

porreros

divendres, 18 de juny del 2010

LA ROJA

UNA IMATGE VAL MÉS QUE MIL PARAULES

6 comentaris:

  1. La postura del jinete:

    Ventajas
    Suiza se encuentra más libre y activa: escoje el ritmo, la velocidad y el tipo de movimiento.
    España adopta una actitud pasiva, lo que le permite concentrarse en las sensaciones placenteras.

    Inconvenientes
    No es una postura muy original, por lo que tras varios minutos de estimulación, es conveniente pasar a otra cosa.

    ResponElimina
  2. Ja, ja, ja, ......la roja se sonroja !!!

    ResponElimina
  3. a mi sempre m'ha agradat molt la xcolata milka!

    ResponElimina
  4. Ho haveu vist???!!!! Ja estic al podi, empatat amb un tal "me desorino"!!! Ramon, no sento comentaris ara, eeeeh?????

    I tu savi? no m'estàs veient pel retro??? Oju que no et faci un "petonet" al parafang!!!

    Titus

    ResponElimina
  5. Marcus no em fas patir gens ni mica, jo no utilitzo retrovisors, això li treu aerodinàmica al meu buga!
    Vaig a veure quants punts em dona Brasil.
    Anem escalfant motors per demà. Video per animar el cotarro:

    http://www.youtube.com/watch?v=AzZRRBB9DZ4

    ResponElimina
  6. Boníssima la instantània al bou dels collons, totalment pertinent. Supose que no té fons rojigualda perquè vulneraria els principis de l'autor, però opine que haguera sigut més impactant i, sobretot, més humiliant.

    Crec que estic en puestos UEFA, però pense arribar fins a poscions d'ascens (com el Llevant UE). Guardiola i Mourinho ja tremolen, arriben els blaugrana de València per desfer el monopoli doblement imperialista de la Primera Divisió!! Força Llevant!!

    Granota.

    ResponElimina