porreros

porreros

dilluns, 7 de juny del 2010

Ja fa 6 anys...

D'aquesta imatge ja en fa 6 anys i per quarta vegada ens tornem a trobar la colla porrera. Vam començar 17 i ja hem arribat als 54 !!! Pel camí hi ha hagut algunes baixes i també moltíssimes altes, però sobretot hi ha hagut grans moments viscuts plegats. Tant l'Uktabi com jo, posem molta il.lusió en aquesta porra i desitgem que tots la gaudiu !
Aquest blog i els missatges al correu normal, ens serviran per viure d'una forma diferent el mundial. Per riure una bona estona, apassionar-nos amb Corea del Nord, Xile o Ghana, patir perquè Serbia perd per un gol i no per dos, estar pendents de la lesió del porter de Nova Zelanda, o per la tàctica que utilitzarà el combinat d'Eslovàquia, i moltes altres emocions tant intenses i difícils d'explicar.
Que comenci l'espectacle. Comptem amb vosaltres !
Bona sort !

20 comentaris:

  1. Bufff!!! Ja tinc ganes d'una mica de frikisme futboleru!!!
    Que comenci ja!

    ResponElimina
  2. Hola, soc el guanyador de l'any passat.
    Per tot aquell que necessiti consells podreu adreçar-vos a la meva persona i jo rumiaré si us explico el secret de la victòria.

    Avui només vull dir que el lloc que ocuparà el Titus al final de la porra serà el mateix lloc que quedarà Argèlia.

    Joangi, veig que fa 6 anys no portaves mocador al cap, quan vas imposar la tradició?

    Salut a tothom
    Er Savi

    ResponElimina
  3. jaja... cuidado amb Argèlia... i les dos coreas!

    màxim golejador Villa???

    els partits que no ens podem perdre:
    eslovenia - argèlia
    honduras - xile
    eslovaquia - nova zelanda
    corea del sud - grecia

    potser ens sorprenen positivament no?

    siau!

    ResponElimina
  4. Savi...Savi...
    Quan et miri pel retrovisor recordaré les teves paraules.
    Oju amb Ziani!! Gran estrella d'Argèlia!

    M'apunto a veure qualsevol partit exòtic. El mundial és això no?

    Apali!!

    ResponElimina
  5. Er Savi ha dit...

    uuu!!! Hi ha un que el retorvisor se'l va menjar de tant mirar... També és veritat que després de menjar-se el retrovisor es va cruspir la Sara Carbonero!

    Sara Carbonero, vine a TV3 a presentar el HatTrick!!! Si us plau, no ens obliguis a veure TeleCirco...

    ResponElimina
  6. Ostres!!! Com passa el temps!!! Moltes gràcies pel Blog, superentranyable. Saludos!! Bernardo

    ResponElimina
  7. marc, vigila la teva dona que ja ha fet un "pleno al quince", a veure si serà la revelació de la porra!

    jo si no recordo malament l'Assumpta va possar els resultats en dos o tres minuts, tot un record, i nomes faltaria que fes mes punts que jo!

    siau!

    ResponElimina
  8. Ossstia!!! L'Alba ja ha fotut un pleno al quince!! És veritat. Però jo també!!! JAJAJAAA!!!
    Ja sabia jo que en Domènec i la seva fluixa França no em fallarien!!

    Ara, jo ho tinc molt clar: si no guanyo jo, que guanyi l'Alba!! Compartir és viure!!! Jejeee...

    Som-hi!!!

    ResponElimina
  9. bon dia!!!
    comencem amb record de 0 punts en la primera jornada, crec...
    la meva habilitat informatica no em permet entrar al web. es possible que el puto linux no deixi???
    per altre banda, molta gent es pensa que li enviarem la web, no saben que s'accedeix desde el blog... hauriem d'avisar.

    apa, a disfrutar dels gols: Barça 1- madrid 0

    ResponElimina
  10. no es problema del linux, deu ser que el Joan i l'Octavi tenen algun problem per actualitzar-ho imagino, perque des del firefox i l'explorer tampoc si pot entrar, i pel hotmail el ramonet ha dit que tampoc podia entrar-hi, em sembla que tots estem amb les ansies per veure la taula dels resultats! aaaaaiiiaiaiai!!
    sort!

    ResponElimina
  11. no funcionaaaaaaaaaaaaaaaa la web!!!
    vull veure com porto 30 puntets... jeje. millor que res no? Per cert, no sé vosaltres, però de moment m'està semblant un Mundial amb molt poc nivell futbolístic. Per dir-te que Corea del Sud i Mèxic m'han semblat els que han jugat millor a futbol. Argentina lamentable. Són Messi, Mascherano i 9 més. Quina actitud més lamentable conformant-se amb l'1-0. Espero que Corea passi com a 1era de grup!! Hi ha seleccions que no entenc com poden jugar un Mundial ( grècia, nigeria, i em sap greu però Sudafrica són 4 canyes corrent darrere la pilota ). Com això segueixi així, Espanya guanyarà sense baixar de l'autobus.
    ramon

    ResponElimina
  12. ramon, tens raó, a tot aixó suma-li que anglaterra ha decepcionat, amb un capello de lo més italià, endarrerint a lampard i gerrard. en canvi, estats units millor del que creia..
    continuo a 0, vaig de record...

    ResponElimina
  13. vull veure la graella i la classificació!
    Els yankis ja fa temps que la toquen, però com pot ser que Anglaterra no passi de l'empat?! A mi m'ha donat 10 punts però com espectador no m'ha aportat res de res...

    Ramon, de veritat vols veure a Cristiano Ronaldo assolint la glòria? Crec que he llegit en un mail que et faria molta gràcia.

    ResponElimina
  14. carai tu!!!
    quina decepció no? no he pogut veure cap partit encara però a jutjar pels comentaris que feu i pels resultats que de moment s'estan donant, potser la favorita és corea del sur!!!

    A jutjar pels videos de les repeticions de les jugades, sembla que surafrica no ho faci del tot malament, el gol es tiki-taka en una jugada tiralinies de llibre

    per cert Xavi, t'agradarà saber que la teva amiga Sara Carbonero forma part de l'onze ideal de pivons del mundial al diari sport d'avui diumenge!

    ResponElimina
  15. quin mundial més tristot!
    els partits amb més gols: 1-1 del inaugural i el d'ahir anglaterra - usa, i avui 1-0 gràcies a un penal i una altre cagada de porter, que si no, 0-0

    ResponElimina
  16. Calventus, segur que està a la davantera!
    El futbol és a les grades amics...i als micròfons de Tele5. Ferran, et deixo un link on podràs veure el més destacat d'aquest mundial: http://www.mundialensudafrica.com/2010/04/chicas-lindas-y-bellezas-del-mundial.html

    JAJAJA! Marc treu la pols dels retrovisors nen!!!

    Webmaster dimisión! ;)

    ResponElimina
  17. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  18. Què m'has de dir Xavier!!!?? Que avui he fotut 30 punts!!! Y subiendo!!! Aparteu que vinc!!!

    Toma ya!!!

    ResponElimina
  19. cuidado Alemanya!!!
    seria favorita!!!

    jo vaig fatal penya, em sembla que porto 55 punts, kuants en porteu vosaltres??

    gran link xavier, a l'espera de veure bon futbol... pues veremos buenas nenas!!

    ResponElimina
  20. 55 punts? jo ballo sevillanes... em sembla que estic a 30 o 40... :(

    ResponElimina