porreros

porreros

dimecres, 7 de juliol del 2010

40 punts enlaire !

"Si algú vol venir a casa ja ho sap ! Tinc birra i caca-cola!" Aquestes són les meves paraules textuals quan deia que no podria quedar per veure el partit. Ho vaig dir de conya, i per assegurar-me no veure el partit sol, vaig trucar els meus veins Jose ( Montserrat) i Sandra ( No podran) per que vinguèssin a casa.
Doncs mira per on, al final vam ser tota aquesta colla !
A part de ser l'estrena de la meva nova tele i nova casa com a trobada de futbol porrero, la vetllada ens deixarà dues imatges provocades pel segon gol d'Uruguai. La meva desesperació en veure volar els meus 40 punts en el darrer minut
I la cara de "burro" del Ramon, que minuts abans s'enfotia de mi, quan es va adonar que ell també acabava de perdre els 40 punts !!! Ja, ja, ja....
Apa, que continui la festa...........d'Alemanya, és clar !


5 comentaris:

  1. jejejej com mola la cara de tonto que se li queda el ramon despres de veure que havia posat a la porra jejejejejjejejejeje
    marc sabate

    ResponElimina
  2. Gooooooooooool de Puyol!!!

    ResponElimina
  3. Impressionant partit de la selecció, la clau: Pedrito. Crec que ja ho tindreu tots clar. Felicitats en realitat al Barça i a Casillas (per la Carbonero sobretot). Villa, vete a tu cueva, o siga a València, que només encertes de rebot.

    Granota (pràcticament sentenciat a la Porra...)

    ResponElimina
  4. en comptes de "es que me desorino" el sobrenom del ramon hauria de ser "es de ser inútiles"!

    una observació: tots els blaugranes de la roja haurien d'haver fet com el Pedro, jugar de puta mare i fallar davant de porta! jajajaja...
    va fer uns grans jugones i va fallar aquella contra a la segona part que hagués sentenciat el partit!

    ResponElimina